اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بهره‌برداری از ۵ مجموعه بازی در همدان/ اختصاص ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان از بهره‌برداری از پنج مجموعه بازی با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

بهره‌برداری از ۵ مجموعه بازی در همدان/ اختصاص ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا فیضی‌منش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های شهر دوستدار کودک از طراحی و راه‌اندازی پنج مجموعه بازی در پنج پارک منطقه ۳ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: تا پایان سال جاری بازسای و مرمت ۱۸ پارک را در دستور کار داریم و اجرای این نوع از برنامه‌ها، می‌تواند در راستای تقویت برنامه‌های شهر دوستدار کودک مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به پارک های موجود در سطح این منطقه و مجموعه‌های بازی که در آنها در نظر گرفته شده است بیان کرد: از اسفندماه سال گذشته و با سپری شدن سه ماه، شهرداری منطقه ۳، توانست پنج مجموعه بازی در پارک جعفر طیار، نیلوفر، گلچین، نسترن و بوستان شهید مدنی را خریداری و نصب کند.

شهردار منطقه ۳ همدان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مورد توجه از سوی شهرداری، تمرکز بر حقوق کودکان به عنوان شهروند و ارتقای شهر دوستدار کودک است بر لزوم تقویت عنوان شهر دوستدار کودک در همدان تأکید کرد و گفت: با توجه به نقش اثرگذار بازی در زندگی کودکان و جایگاهی که در سلامت و روان آن‌ها دارد، توجه به مهم از سوی مدیریت شهری از اقدامات ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به طراحی فضاهای بازی و مجموعه‌های بازی در پارک‌ها، خاطر نشان کرد: در تعالیم دینی ما نیز بر بازی کودکان تاکید شده است، ایجاد فضاهای بازی استانداردی که بتواند هوش هیجانی کودکان را تقویت کند، شهروندانی با دقت در انجام امور را تربیت خواهد کرد.

فیضی‌منش افزود: با توجه به اینکه طراحی مجموعه‌های بازی باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد در این مجموعه‌های بازی سعی شده است که به عنصر رنگ و طراحی گرافیک های بصری توجه ویژه شود که این موضوع می‌تواند حس شادمانی و مفرحی را برای کودکان ایجاد کند.

وی با اشاره به احداث اتاق مادر و کودک در بوستان شهید مدنی واقع در شهرک شهید مدنی خاطرنشان کرد: پرداختن به شهر دوستدار کودک نشان از توجه منطقه به موضوعات فرهنگی در کنار اقدامات عمرانی دارد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول